Een uitje met impact!

4.9
powered by Google

Scholen en BSO’s uit de wijde omtrek ontdekken het Haagse Klimbos en staan versteld van het effect op hun leerlingen. Weerstand verandert in enthousiasme en inzet. En als bonus wordt de groep hechter en gezelliger.

Het geheim? In het Haagse Klimbos worden kinderen en jongeren écht uitgedaagd—zowel in prestaties als in verantwoordelijkheid. De kids zekeren en coachen elkaar. Wie succes ervaart, gunt het ook een ander!

Voor het onderwijs klimmen we met de bovenbouw van basisscholen en het voortgezet onderwijs. Kies je reden: buitengym, projectweek, vakantieperiode of gewoon omdat het kan. Check ook ons speciale aanbod voor groepstrainingen en coaching voor scholen.

Tik op video voor geluid!

The Basics

  • Geen hoogteparcours, maar echt klimmen
  • Rijke vorm van natuurbeleving  
  • In het Haagse Bos, op loopafstand van CS.
  • Je hebt als groep het klimbos voor jezelf
  • Klimroutes voor alle niveaus 
  • Begeleiding met oog voor individuele prestaties en groepsprocessen
  • Geschikt voor alle VO en BO-bovenbouw
  • BSO vanaf 5 jarigen
  • Ook i.c.m. aanbod Staatsbosbeheer

Wat anderen zeggen

Wie je al voor zijn gegaan:

Goed gevoel?
Altijd wat mee doen!

Tarieven weten? Direct reserveren? Eerst nog 17 vragen? Vul het formulier in en we nemen contact met je op!









    Haagse Klimbos plaats foto
    4.9
    powered by Google
    Jerke Verschoor profielfoto
    Jerke Verschoor
    08:02 08 Jun 26
    Wat een fantastische middag was dat voor het ons kinderfeestje. Tien meiden van 10 hebben heerlijk geklommen (en wilden eigenlijk niet stoppen). Ja het was spannend, maar ze gingen steeds hoger. Top begeleiding en hele fijne plek. Grote aanrader.
    Hanneke Merkx profielfoto
    Hanneke Merkx
    16:16 07 Jun 26
    Heel erg leuk kinderfeestje gehad met 9 meiden! En wat een mazzel hadden we met het weer ☀️Veel dank voor jullie goede en leuke begeleiding!
    Steven Stegers profielfoto
    Steven Stegers
    08:20 07 Jun 26
    Super goede begeleiding voor een kinderfeestje. Alle kinderen hebben hun grenzen verlegd met meer vertrouwen door een goede zekering. Onze jarige job voelde zich helemaal speciaal omdat ze als eerste mocht. Een aanrader!
    Esther Overbeek profielfoto
    Esther Overbeek
    13:31 06 Jun 26
    We zijn hier met de scouting geweest, en de kids hebben het ontzettend leuk gehad. De uitleg was duidelijk en iedereen had het leuk
    Yvonne profielfoto
    Yvonne
    14:36 05 Jun 26
    Wat hebben we een geweldig kinderfeestje /middag gehad in het Haagse Klimbos! Met een groep enthousiaste kinderen gingen we de bomen in voor een avontuurlijke klimervaring. In het begin was het voor sommigen best een beetje spannend om hoog in de bomen te klimmen, maar al snel veranderde die spanning in enthousiasme en trots.

    Het was prachtig om te zien hoe ze elkaar aanmoedigden en steeds meer zelfvertrouwen kregen. De glimlachen en de trotse gezichten spraken boekdelen.

    Het was een onvergetelijk kinderfeestje. De kinderen waren na afloop helemaal door het dolle heen en praatten nog volop na over alle uitdagingen die ze hadden overwonnen. Het was een echte belevenis en een ervaring die ze niet snel zullen vergeten.

    Kortom: een fantastische middag vol avontuur, plezier en mooie herinneringen. Het Haagse Klimbos is absoluut een aanrader voor stoere klimmers en avonturiers!
    Atenea Baena profielfoto
    Atenea Baena
    10:49 04 Jun 26
    We hebben het verjaardagsfeestje van onze 8-jarige zoon hier gevierd en het was een absolute voltreffer! De kinderen hebben enorm genoten. De parcoursen zijn leuk, uitdagend en goed georganiseerd.

    Een speciale dank aan Ido voor de duidelijke en uitgebreide uitleg vooraf. Hij nam de tijd om alles rustig uit te leggen, waardoor iedereen zich veilig en zeker voelde.

    Een fantastische ervaring die we van harte aanbevelen voor een kinderfeestje of een gezellig uitstapje met familie en vrienden. Wij komen zeker terug! Bedankt voor deze geweldige dag. 😊🌳🎉
    Jianwei Wang profielfoto
    Jianwei Wang
    09:51 03 Jun 26
    De service van Ido (de eigenaar) was perfect - 10 kinderen van 5-7 jaar hebben zich anderhalf uur lang prima vermaakt!
    Jerney S profielfoto
    Jerney S
    20:03 27 May 26
    Onze dochter (9) heeft haar kinderfeestje in het Klimbos gevierd, samen met 9 andere meiden. Ze konden er geen genoeg van krijgen! 😃 Ido deed het heel leuk en stimuleerde de meiden om op zichzelf en elkaar te vertrouwen. Een aanrader!
    ALRL profielfoto
    ALRL
    07:29 19 May 26
    Super leuke activiteit om met onze BSO te doen! We komen heel graag nog eens terug de kinderen hebben genoten
    Edo Vonk profielfoto
    Edo Vonk
    13:52 10 May 26
    We gingen met onze zoon en zes vrienden naar een kinderfeestje. Het was supergaaf om in de bomen te klimmen. Voorbijgangers bleven staan ​​om te kijken. Sommige kinderen waren een beetje bang, maar tegelijkertijd heel trots dat ze het hadden geprobeerd. Anderen klommen makkelijk naar de top en deden het vervolgens meerdere keren. Een fantastische manier om buiten te zijn. Goed georganiseerd.
    Floor de Bruijn profielfoto
    Floor de Bruijn
    19:30 09 May 26
    Een rijke natuurervaring die zich niet zo in woorden laat vatten. Nergens competitief, maar iedereen in zijn kracht. Op je eigen tempo, maar wel steeds in een goede flow. In de boom op jezelf zijn aangewezen, maar wel de aanmoediging van beneden ontvangen. Als groep genieten van iets delen dat écht spannend is. Dat heeft verbondenheid gebracht.

    Pedagogische vaardigheden waar ik graag een voorbeeld aan neem en vooral zóveel plezier gehad!
    Jo D profielfoto
    Jo D
    13:35 07 May 26
    Wat een ontzettend leuke middag hebben wij met onze BSO kinderen gehad bij het Haagse Klimbos. De bomen waren hoog en uitdagend. De kinderen en wij als leiding vonden het heel leuk. De begeleiding was fijn en toegankelijk. Zeker voor de kinderen. We komen hier zeker eens terug.
    Maurice van Dijk profielfoto
    Maurice van Dijk
    19:47 27 Apr 26
    Voor het kinderfeestje van onze acht jarige dochter zijn we in het klimbos geweest. De kids hebben ontzettend genoten van het klimmen, maar ook van het spelen met de hond, de hangmatten en de rest van de speeltuin :) Ido is een heel goede instructeur en het is echt een aanrader!
    Janthe Albers profielfoto
    Janthe Albers
    10:56 20 Apr 26
    De allerleukste manier om je verjaardag te vieren!
    Patricia profielfoto
    Patricia
    08:42 12 Apr 26
    Echt een superfeestje voor onze tienjarige dochter en haar vrienden. Het klimmen is in het begin wat spannend, maar als ze eenmaal gaan dan is er geen houden aan. En de lieve hond is een activiteit an sich. De kinderen worden erg aangemoedigd om zelfstandig te zijn en elkaar te helpen en daar groeien ze zichtbaar van. Echt een aanrader dit feestje voor wie iets actiefs en origineels zoekt!!
    Nadja Lahnstein profielfoto
    Nadja Lahnstein
    14:38 31 Mar 26
    Mega tip voor een kinderfeestje!
    Afgelopen vrijdag het verjaardagsfeestje van mijn 7-jarige dochter gevierd en dat was een groot succes. Ido doet het super leuk en hond Noek was de ster van de show.
    Dennis Van Den Steen profielfoto
    Dennis Van Den Steen
    12:22 28 Oct 25
    Supergave klimactiviteit met kinderen van 8-12 jaar olv Hedde!
    G van Veghel profielfoto
    G van Veghel
    09:50 30 Sep 25
    Super leuke en leerzame teambuilding activiteit gehad onderleiding van Hedde. We zijn met ons projectteam wat dichter bij elkaar gekomen en hebben ons erg vermaakt in de heerlijke natuur!
    Pauline van der Vorm profielfoto
    Pauline van der Vorm
    09:03 22 Sep 25
    Een tof klimfeest, midden in het bos! Veel dank lieve mensen
    Superleuke activiteit voor een kinderfeestje!!
    Mooie plek en vriendelijke begeleiding.
    Gistermiddag het feestje van onze 8-jarige dochter hier gevierd en de kids waren reuze enthousiast om iedere keer weer de bomen in te klimmen en zelfs 'koningin/koning van de boom' te worden!
    Jochem Karremans profielfoto
    Jochem Karremans
    10:40 22 Aug 25
    Onlangs gingen wij voor mijn broer's vrijgezellenfeestje klimmen bij het klimbos in Den Haag. Het was ontzettend leerzaam, gezellig, uitdagend en we werden gedurende het avontuur fantastisch begeleid door Hedde! Als je van een avontuurlijk partijtje houdt, mooie uitzichten niet schroomt en houd van actief zijn in het groen; ga ook klimmen bij het klimbos!
    Melissa profielfoto
    Melissa
    12:54 07 Aug 25
    In juli hebben wij met een groep collega’s van UNICEF Nederland in het kader van Vitaliteit met elkaar geklommen in de bomen
    van het Haagse bos, in onze achtertuin zeg maar, omdat ons kantoor aan het Haagse Bos is. Het Klimbos is een afgebakend stuk waar geklommen mag worden.
    Onder de professionele leiding van Hedde en Ido hielpen wij elkaar de boom in. De ene hield het touw vast, dus gezekerd klom de ander naar boven.
    Iedereen was met elkaar betrokken en moedigde de ander aan. Het is echt een hoogteoverstijgend teamuitje en het geeft ontspanning, gezonde spanning, lachen en verbondenheid.
    Echt een hele leuke sportieve ervaring met elkaar en er werd nog veel over nagepraat.
    medewerkers van UNICEF Nederland
    Floortje van Eeden profielfoto
    Floortje van Eeden
    09:47 25 Oct 24
    Hele leuke ervaring gehad!! Chille sfeer en hele goede begeleiding! Zelfs degene met hoogtevrees durfden de routes helemaal af te maken tot bovenin de boom.

    Ook echt een aanrader als teambuilding activiteit!
    CoraFitnessCoach profielfoto
    CoraFitnessCoach
    12:33 16 Sep 24
    Samen met een groep enthousiaste (ex-)klanten van mijn onderneming afgelopen zaterdag de bomen in geweest! Wat een toffe ervaring! De instructeurs waren professioneel en motiverend en wisten iedereen op een leuke manier uit te dagen net even een tak(je) verder te klimmen! Voor herhaling vatbaar!