Een uitje met impact!
4.9
powered by Google
Scholen en BSO’s uit de wijde omtrek ontdekken het Haagse Klimbos en staan versteld van het effect op hun leerlingen. Weerstand verandert in enthousiasme en inzet. En als bonus wordt de groep hechter en gezelliger.
Het geheim? In het Haagse Klimbos worden kinderen en jongeren écht uitgedaagd—zowel in prestaties als in verantwoordelijkheid. De kids zekeren en coachen elkaar. Wie succes ervaart, gunt het ook een ander!
Voor het onderwijs klimmen we met de bovenbouw van basisscholen en het voortgezet onderwijs. Kies je reden: buitengym, projectweek, vakantieperiode of gewoon omdat het kan. Check ook ons speciale aanbod voor groepstrainingen en coaching voor scholen.
Tik op video voor geluid!
The Basics
- Geen hoogteparcours, maar echt klimmen
- Rijke vorm van natuurbeleving
- In het Haagse Bos, op loopafstand van CS.
- Je hebt als groep het klimbos voor jezelf
- Klimroutes voor alle niveaus
- Begeleiding met oog voor individuele prestaties en groepsprocessen
- Geschikt voor alle VO en BO-bovenbouw
- BSO vanaf 5 jarigen
- Ook i.c.m. aanbod Staatsbosbeheer
Wat anderen zeggen
Groepsvorming, vertrouwen in elkaar, grenzen verleggen, elkaar waarderen, introverten die opbloeien... dit is wat leerlingen nodig hebben!
We werden goed ontvangen en na een korte instructie zijn de studenten aan de slag gegaan. Zowel de docenten als studenten werden uitgedaagd om hun eigen grenzen te verleggen en uitdagende bomen te kiezen. De begeleiding hierin was erg fijn. De studenten vonden dit achteraf de leukste activiteit van de introweek :-)
Heel blij met de leuke ochtend die wij hebben gehad. Snel contact om iets te regelen, personeel heel fijn om mee te praten en leuk naar de kinderen toe. De kinderen hebben de hele ochtend non stop zitten klimmen met super begeleiding.
Wie je al voor zijn gegaan:











Goed gevoel?
Altijd wat mee doen!
Tarieven weten? Direct reserveren? Eerst nog 17 vragen? Vul het formulier in en we nemen contact met je op!

Jerke Verschoor
08:02 08 Jun 26
Wat een fantastische middag was dat voor het ons kinderfeestje. Tien meiden van 10 hebben heerlijk geklommen (en wilden eigenlijk niet stoppen). Ja het was spannend, maar ze gingen steeds hoger. Top begeleiding en hele fijne plek. Grote aanrader.

Hanneke Merkx
16:16 07 Jun 26
Heel erg leuk kinderfeestje gehad met 9 meiden! En wat een mazzel hadden we met het weer ☀️Veel dank voor jullie goede en leuke begeleiding!

Steven Stegers
08:20 07 Jun 26
Super goede begeleiding voor een kinderfeestje. Alle kinderen hebben hun grenzen verlegd met meer vertrouwen door een goede zekering. Onze jarige job voelde zich helemaal speciaal omdat ze als eerste mocht. Een aanrader!

Esther Overbeek
13:31 06 Jun 26
We zijn hier met de scouting geweest, en de kids hebben het ontzettend leuk gehad. De uitleg was duidelijk en iedereen had het leuk

Yvonne
14:36 05 Jun 26
Wat hebben we een geweldig kinderfeestje /middag gehad in het Haagse Klimbos! Met een groep enthousiaste kinderen gingen we de bomen in voor een avontuurlijke klimervaring. In het begin was het voor sommigen best een beetje spannend om hoog in de bomen te klimmen, maar al snel veranderde die spanning in enthousiasme en trots.
Het was prachtig om te zien hoe ze elkaar aanmoedigden en steeds meer zelfvertrouwen kregen. De glimlachen en de trotse gezichten spraken boekdelen.
Het was een onvergetelijk kinderfeestje. De kinderen waren na afloop helemaal door het dolle heen en praatten nog volop na over alle uitdagingen die ze hadden overwonnen. Het was een echte belevenis en een ervaring die ze niet snel zullen vergeten.
Kortom: een fantastische middag vol avontuur, plezier en mooie herinneringen. Het Haagse Klimbos is absoluut een aanrader voor stoere klimmers en avonturiers!
Het was prachtig om te zien hoe ze elkaar aanmoedigden en steeds meer zelfvertrouwen kregen. De glimlachen en de trotse gezichten spraken boekdelen.
Het was een onvergetelijk kinderfeestje. De kinderen waren na afloop helemaal door het dolle heen en praatten nog volop na over alle uitdagingen die ze hadden overwonnen. Het was een echte belevenis en een ervaring die ze niet snel zullen vergeten.
Kortom: een fantastische middag vol avontuur, plezier en mooie herinneringen. Het Haagse Klimbos is absoluut een aanrader voor stoere klimmers en avonturiers!

Atenea Baena
10:49 04 Jun 26
We hebben het verjaardagsfeestje van onze 8-jarige zoon hier gevierd en het was een absolute voltreffer! De kinderen hebben enorm genoten. De parcoursen zijn leuk, uitdagend en goed georganiseerd.
Een speciale dank aan Ido voor de duidelijke en uitgebreide uitleg vooraf. Hij nam de tijd om alles rustig uit te leggen, waardoor iedereen zich veilig en zeker voelde.
Een fantastische ervaring die we van harte aanbevelen voor een kinderfeestje of een gezellig uitstapje met familie en vrienden. Wij komen zeker terug! Bedankt voor deze geweldige dag. 😊🌳🎉
Een speciale dank aan Ido voor de duidelijke en uitgebreide uitleg vooraf. Hij nam de tijd om alles rustig uit te leggen, waardoor iedereen zich veilig en zeker voelde.
Een fantastische ervaring die we van harte aanbevelen voor een kinderfeestje of een gezellig uitstapje met familie en vrienden. Wij komen zeker terug! Bedankt voor deze geweldige dag. 😊🌳🎉

Jianwei Wang
09:51 03 Jun 26
De service van Ido (de eigenaar) was perfect - 10 kinderen van 5-7 jaar hebben zich anderhalf uur lang prima vermaakt!

Jerney S
20:03 27 May 26
Onze dochter (9) heeft haar kinderfeestje in het Klimbos gevierd, samen met 9 andere meiden. Ze konden er geen genoeg van krijgen! 😃 Ido deed het heel leuk en stimuleerde de meiden om op zichzelf en elkaar te vertrouwen. Een aanrader!

ALRL
07:29 19 May 26
Super leuke activiteit om met onze BSO te doen! We komen heel graag nog eens terug de kinderen hebben genoten

Edo Vonk
13:52 10 May 26
We gingen met onze zoon en zes vrienden naar een kinderfeestje. Het was supergaaf om in de bomen te klimmen. Voorbijgangers bleven staan om te kijken. Sommige kinderen waren een beetje bang, maar tegelijkertijd heel trots dat ze het hadden geprobeerd. Anderen klommen makkelijk naar de top en deden het vervolgens meerdere keren. Een fantastische manier om buiten te zijn. Goed georganiseerd.

Floor de Bruijn
19:30 09 May 26
Een rijke natuurervaring die zich niet zo in woorden laat vatten. Nergens competitief, maar iedereen in zijn kracht. Op je eigen tempo, maar wel steeds in een goede flow. In de boom op jezelf zijn aangewezen, maar wel de aanmoediging van beneden ontvangen. Als groep genieten van iets delen dat écht spannend is. Dat heeft verbondenheid gebracht.
Pedagogische vaardigheden waar ik graag een voorbeeld aan neem en vooral zóveel plezier gehad!
Pedagogische vaardigheden waar ik graag een voorbeeld aan neem en vooral zóveel plezier gehad!

Jo D
13:35 07 May 26
Wat een ontzettend leuke middag hebben wij met onze BSO kinderen gehad bij het Haagse Klimbos. De bomen waren hoog en uitdagend. De kinderen en wij als leiding vonden het heel leuk. De begeleiding was fijn en toegankelijk. Zeker voor de kinderen. We komen hier zeker eens terug.

Maurice van Dijk
19:47 27 Apr 26
Voor het kinderfeestje van onze acht jarige dochter zijn we in het klimbos geweest. De kids hebben ontzettend genoten van het klimmen, maar ook van het spelen met de hond, de hangmatten en de rest van de speeltuin :) Ido is een heel goede instructeur en het is echt een aanrader!

Janthe Albers
10:56 20 Apr 26
De allerleukste manier om je verjaardag te vieren!

Patricia
08:42 12 Apr 26
Echt een superfeestje voor onze tienjarige dochter en haar vrienden. Het klimmen is in het begin wat spannend, maar als ze eenmaal gaan dan is er geen houden aan. En de lieve hond is een activiteit an sich. De kinderen worden erg aangemoedigd om zelfstandig te zijn en elkaar te helpen en daar groeien ze zichtbaar van. Echt een aanrader dit feestje voor wie iets actiefs en origineels zoekt!!

Nadja Lahnstein
14:38 31 Mar 26
Mega tip voor een kinderfeestje!
Afgelopen vrijdag het verjaardagsfeestje van mijn 7-jarige dochter gevierd en dat was een groot succes. Ido doet het super leuk en hond Noek was de ster van de show.
Afgelopen vrijdag het verjaardagsfeestje van mijn 7-jarige dochter gevierd en dat was een groot succes. Ido doet het super leuk en hond Noek was de ster van de show.

Dennis Van Den Steen
12:22 28 Oct 25
Supergave klimactiviteit met kinderen van 8-12 jaar olv Hedde!

G van Veghel
09:50 30 Sep 25
Super leuke en leerzame teambuilding activiteit gehad onderleiding van Hedde. We zijn met ons projectteam wat dichter bij elkaar gekomen en hebben ons erg vermaakt in de heerlijke natuur!

Pauline van der Vorm
09:03 22 Sep 25
Een tof klimfeest, midden in het bos! Veel dank lieve mensen

Margreet Verheul-de Keijzer
13:28 08 Sep 25
Superleuke activiteit voor een kinderfeestje!!
Mooie plek en vriendelijke begeleiding.
Gistermiddag het feestje van onze 8-jarige dochter hier gevierd en de kids waren reuze enthousiast om iedere keer weer de bomen in te klimmen en zelfs 'koningin/koning van de boom' te worden!
Mooie plek en vriendelijke begeleiding.
Gistermiddag het feestje van onze 8-jarige dochter hier gevierd en de kids waren reuze enthousiast om iedere keer weer de bomen in te klimmen en zelfs 'koningin/koning van de boom' te worden!

Jochem Karremans
10:40 22 Aug 25
Onlangs gingen wij voor mijn broer's vrijgezellenfeestje klimmen bij het klimbos in Den Haag. Het was ontzettend leerzaam, gezellig, uitdagend en we werden gedurende het avontuur fantastisch begeleid door Hedde! Als je van een avontuurlijk partijtje houdt, mooie uitzichten niet schroomt en houd van actief zijn in het groen; ga ook klimmen bij het klimbos!

Melissa
12:54 07 Aug 25
In juli hebben wij met een groep collega’s van UNICEF Nederland in het kader van Vitaliteit met elkaar geklommen in de bomen
van het Haagse bos, in onze achtertuin zeg maar, omdat ons kantoor aan het Haagse Bos is. Het Klimbos is een afgebakend stuk waar geklommen mag worden.
Onder de professionele leiding van Hedde en Ido hielpen wij elkaar de boom in. De ene hield het touw vast, dus gezekerd klom de ander naar boven.
Iedereen was met elkaar betrokken en moedigde de ander aan. Het is echt een hoogteoverstijgend teamuitje en het geeft ontspanning, gezonde spanning, lachen en verbondenheid.
Echt een hele leuke sportieve ervaring met elkaar en er werd nog veel over nagepraat.
medewerkers van UNICEF Nederland
van het Haagse bos, in onze achtertuin zeg maar, omdat ons kantoor aan het Haagse Bos is. Het Klimbos is een afgebakend stuk waar geklommen mag worden.
Onder de professionele leiding van Hedde en Ido hielpen wij elkaar de boom in. De ene hield het touw vast, dus gezekerd klom de ander naar boven.
Iedereen was met elkaar betrokken en moedigde de ander aan. Het is echt een hoogteoverstijgend teamuitje en het geeft ontspanning, gezonde spanning, lachen en verbondenheid.
Echt een hele leuke sportieve ervaring met elkaar en er werd nog veel over nagepraat.
medewerkers van UNICEF Nederland

Floortje van Eeden
09:47 25 Oct 24
Hele leuke ervaring gehad!! Chille sfeer en hele goede begeleiding! Zelfs degene met hoogtevrees durfden de routes helemaal af te maken tot bovenin de boom.
Ook echt een aanrader als teambuilding activiteit!
Ook echt een aanrader als teambuilding activiteit!

CoraFitnessCoach
12:33 16 Sep 24
Samen met een groep enthousiaste (ex-)klanten van mijn onderneming afgelopen zaterdag de bomen in geweest! Wat een toffe ervaring! De instructeurs waren professioneel en motiverend en wisten iedereen op een leuke manier uit te dagen net even een tak(je) verder te klimmen! Voor herhaling vatbaar!
